Menu
Koszyk

Informacje o dostawie

DOSTAWA TOWARU


  1. Sprzedawca dostarcza zamówione Towary przesyłką kurierską (firma kurierska DHL).
  2. Zryczałtowany koszt przesyłki wynosi 24,00 zł. netto dla paczek standardowych do 30,0 kg. o maksymalnych wymiarach 60 x 60 x 60 cm (dotyczy tylko przesyłek krajowych).
  3. Koszt przesyłki dla paczek zawierających płyny, np. dezynfekcyjne wynosi 35,00 zł. netto - waga do 30,0 kg (dotyczy tylko przesyłek krajowych).
  4. Przesyłki przekraczające maksymalne wymiary wymagają specjalnej wyceny zgodnej z wagą wymiarową, koszt w takim przypadku będzie ustalany indywidualnie z każdym Klientem.
  5. Przy zamówieniu powyżej 2000 złotych netto, dostawa na koszt Sprzedawcy - dotyczy paczek standardowych.
  6. Sprzedawca może odstąpić od opłaty za przesyłkę, jednakże po wcześniejszych uzgodnieniach z Klientem.
  7. Wskazana na życzenie inna firma kurierska (dowolna forma dostarczenia) - obsługa dostępna jedynie po wcześniejszych uzgodnieniach za Sprzedawcą.
  8. Czas realizacji zamówienia w standardzie wynosi 1-2 dni - obejmuje przygotowanie przesyłki oraz czas dostarczenia i zależy od wyboru sposobu przesyłki - może ulec wydłużeniu w przypadku wybrania innej formy dostawy. Dla towarów wymagających zamówienia u producenta lub sprowadzenia na indywidualne zamówienie orientacyjny czas dostawy trwa zazwyczaj do 15 dni roboczych.
  9. Przed odebraniem przesyłki od kuriera przez Kupującego należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane, to należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się niezwłocznie ze sklepem MEDEMA w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.  Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń z tytułu uszkodzenia lub okradzenia przesyłki  w transporcie i wydłużyć termin reklamacji w tym zakresie do 30 dni roboczych.
  10. Odbiór osobisty, możliwy w biurze handlowym, ul. Diany 5 lok. 1, 80-299 Gdańsk, po wcześniejszym uzgodnieniu ze Sprzedawcą.
  11. Zamówione Towary mogą zostać dostarczone przez Sprzedawcę jedynie pod wskazany przez Klienta adres wskazany w złożonym Zamówieniu.
  12. Klienci dokonujący zamówień, wraz z towarem otrzymują fakturę VAT.
  13. W uzasadnionych przypadkach (np. chwilowy brak towaru w magazynie) może ulec wydłużeniu, o czym niezwłocznie informowany jest Klient.
  14. W przypadku, kiedy występują duże różnice w czasie realizacji lub sposobie pakowania i dostawy poszczególnych towarów, składających się na jedno zamówienie, Sprzedawca może samodzielnie zdecydować o podziale zamówienia na mniejsze przesyłki. W takim przypadku, ogólny koszt dostawy podany Klientowi przy składaniu zamówienia nie ulega zmianie, a jedynie zostaje rozdzielony na poszczególne przesyłki cząstkowe. W przypadku anulowania części zamówienia, korekcie ulegają te koszty dostawy, które zostały przypisane do niedostarczonej części Zamówienia.
  15. W przypadku, gdyby Kupujący nie odebrał przesyłki pomimo podjętej próby doręczenia towaru przez Sprzedającego (np. pośrednictwem firmy kurierskiej), to w takim przypadku ponosi koszty transportu tego towaru. Nawet wówczas kiedy w potwierdzeniu zamówienia otrzymał możliwość bezpłatnej dostawy tego towaru.
Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem Polityka prywatności
Aby zamknąć ten komunikat kliknij przycisk "Akceptuję".